2011. október 18., kedd

Régi és új hírek

A nyár sűrű történései miatt nem volt módom hírt adni az újabb fejleményekről. Huczek Zoli kiállítását a Szósz Parkban az én képeim váltották egy hónapra, majd október 14-től egy hónapon keresztül Papp Norbert legújabb - és egy-két régebbi - festményei díszítik az étterem falait. Aki kedveli Norbi szürreál-szecessziós (lehet hogy új fogalmat alkottam?) képeinek hangulatát, az ezúttal sem fog csalódni a felhozatalban.

A Budapest IX. kerület, Ferenc téren található Piazza Francesco kávéházban még néhány napig az én kiállításom látható, melyről szintén elmulasztottam időben hírt adni, viszont aki Huczek Zoli képeinek megtekintését ezeddig kihagyta, az ugyanitt pótolhatja ezt október végétől, és vizuális éhségének csillapítása mellett kávézhat-sütizhet is.


És ha már kávéról és sütiről van szó....


örömmel tehetem közzé, hogy az idei nyár fő-projectje, mely oka volt nem csak beszámolóim elmaradásának, hanem festészeti tevékenységem szünetelésének, és amelynek a halak is köszönhetik hogy nem riogattam sűrűn őket a víz alatt: szeptember 19-én megnyitottuk saját kávézónkat a Budapest VI. kerület, Bajnok u. 12. szám alatt!
A Mákombákom reggeliző-kávézó és galéria megnyitásával egy olyan helyet akartunk létre hozni, ahol nagyon finom minőségi kávék, sütik vagy szendvicsek mellett megpihenhet a vedég, elszakadva kicsit a rohanó városi forgatagtól. Hangulatos környezetben olvasgathat a galéria kényelmes foteljeiben üldögélve, vagy az aktuális kiállítás képeit nézegetheti, mert a galéria nem csak belsőépítészetileg értendő. A nyitó tárlattal a klasszikus műfajt céloztuk meg, jelenleg ismert, többnyire XVII. századi németalföldi művészek képeinek reprodukciói tekinthetőek meg. A reprodukciók nem nyomdai nyomatok, hanem kézzel festett olajképek, mint pl. a blogon már bemutatott "aranysisakos férfi" Rembrandt festménye alapján, valamint Vermeer, Terbrugghen, Roslin, stb. A képek némelyike az én munkám, valamint Keszeg Valéria festőművész lenyűgözően finom kidolgozású képei is megtekinthetők (és megvásárolhatók).
Az első hónap tapasztalatai és a vendégeink visszajelzései alapján kijelenthetem, hogy a környék legfinomabb kávéja nálunk kapható, szeretettel várunk mindenkit!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése